Pagrindinis > Regione > Jaunimas > Verslo valdymo studijų programos studentai – respublikinio studentų darbų konkurso „Idėja 2016“ nominantai

Verslo valdymo studijų programos studentai – respublikinio studentų darbų konkurso „Idėja 2016“ nominantai

 

Šauni VV14IS grupė, išsiskirianti aktyviu dalyvavimu įvairiuose respublikiniuose ir tarptautiniuose konkursuose, šįkart dalyvavo Vilniaus universitete vykusioje Lietuvos studentų rinkodaros (marketingo) darbų parodoje. Iš viso užsiregistravo 47 komandos. Į finalą, autoritetingos verslo atstovų žiūri sprendimu, buvo pakviestos 9 komandos. Dauguma dalyvių buvo iš Vilniaus Universiteto ir viena komanda iš Klaipėdos universiteto. Iš kolegijų tarpo, mūsų kolegijos komanda vienintelė dalyvavo Lietuvos studentų rinkodaros (marketingo) darbų pristatyme – parodoje.

VV14IS  studentų komandą, pasivadinusią „Orijos dvaras“, sudarė Roberta Ambrazevičiūtė, Evaldas Devetinas, Mantas Tamošaitis ir visada turintis idėjų ir išsiskiriantis kūrybiškumu, Šarūnas Sejūnas. Nors ir turintys savo verslus ar dirbantys, studentai entuziastingai ir negailėdami laiko grynino inovatyvias verslo idėjas. Galutinis rezultatas – sukurta originali dujokaukė. Studentai visą semestrą intensyviai dirbo ir siuntė atliktas užduotis komisijai, nes pasirinktai modernizuoti prekei reikėjo atlikti rinkos tyrimus, įvertinti prekės potencialą rinkoje, parinkti ir pagrįsti taikomas kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas, sukurti reklamas.

Baigiamojo renginio metu komisijai ir susidomėjusiai naujomis idėjomis auditorijai, darbą pristatė Mantas Tamošaitis ir Šarūnas Sejūnas.  Įdėtas darbas ir kūryba nenuėjo veltui. Iš trijų teiktų nominacijų, vieną ir laimėjo Marijampolės kolegijos Verslo valdymo studijų programos studentų komanda.

Studentams, savo patirtimi, verslo pasaulio subtilybėmis ir padrąsinančiu žodžiu nesustoti, o toliau tęsti darbus, dalinosi komisijos nariai bei pranešėjai – Marius Jovaiša (leidėjas ir verslininkas, leidyklos „Unseen Pictures“ įkūrėjas, fotografas, keliautojas), bei Elvinas Jakimovas (interaktyviosios komunikacijos agentūros UAB „Ad Fingers“ pardavimų skyriaus vadovas) pristatęs, kaip Facebook galima efektyviai panaudoti versle,

Šis renginys ne tik įtvirtino marketingo žinias, bet ir suteikė galimybę studentams save pasitikrinti praktikoje. 

Lektorė Marija BERŽANSKIENĖ

lightbox jqueryby VisualLightBox.com v6.1

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

TAIP PAT SKAITYKITE