Penktadienis, 6 gruodžio, 2024
Daugiau
    PagrindinisRegioneEkonomika„Mantinga“ vadovas tapo tarptautinės kampanijos veidu

    „Mantinga“ vadovas tapo tarptautinės kampanijos veidu

    Duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja „Mantinga“ buvo atrinkta dalyvauti „Enterprise Europe Network” organizuojamoje kampanijoje „EU Open for business“ kaip pažangaus ir greitai besivystančio verslo pavyzdys.

    „Mantinga“ vadovas Klemencas Agentas sako, kad būti pastebėtiems šio projekto organizatorių kompanijai pirmiausia reiškia tarptautinį pripažinimą.

    „Mūsų gaminiai jau ne kartą buvo pripažinti ir išskirti kaip vieni iš geriausių tarptautinėse parodose, tačiau toks pačios įmonės pastebėjimas ir įvertinimas mums yra pirmas. Mes savo regione esam labai dideli, šalyje dideli, pasauliniu mastu – nedideli ir įsikūrę nykštukiniame miestelyje Marijampolėje, tačiau tikrai žinau, kad esame matomi. Mums yra garbė, kad esam išskirti iš kitų, tikrai profesionalių Lietuvos verslo vadovų, kartu tai reiškia, kad „Mantinga“ eina teisingu keliu“, – sakė „Mantinga“ valdybos pirmininkas Klemencas Agentas, tapęs vienu iš tarptautinės kampanijos veidų.

    „EU Open for business“ yra „Enterprise Europe Network“ir Europos Komisijos inicijuota kampanija, skirta skatinti vietinės rinkos kompanijas Europos sąjungos šalyse diegti inovacijas ir plėstis tarptautinėse rinkose, padedant surasti partnerius bei teikiant verslo konsultacijas.

    Pagrindinis kampanijos akcentas – netradicinė atrinktų įmonių vadovų fotosesija, kurios nuotraukos pasieks begalę verslininkų visoje Europos sąjungoje.

    Taps tarptautinės kampanijos dalimi

    Pasak „Mantinga“ atstovų, pati įmonė nesiėmė jokių veiksmų, kad jos potencialas būtų pastebėtas –pagal specialius kriterijus ji buvo atrinkta nepriklausomų „Enterprise Europe Network“ ekspertų. „Mantinga“ projektui „EU Open for business“ pasirinkta dėl didelės patirties ir sėkmingo ESlėšų įsisavinimo. Pagrindiniai projekto kriterijai – kompanija turi būti startuotliu arba būti įkurta kaip startuolis, kompanija turi būti pasinaudojusi ES lėšomis plečiant verslą ar ieškant verslo partnerių kitose rinkose, kompanija turi reprezentuoti vieną iš didžiausių šalies verslo sektorių.

    K. Agentas, kaip ir kiti šio projekto dalyviai – augančių įmonių vadovai, buvo fotografuojamas savo darbo aplinkoje. Fotografijose siekta užfiksuoti kompanijos ir jos vadovų ambicijas versle, pavaizduojant juos tarsi išaugusius jauturimas pozicijas.

    „Mantingos“ vadovo atvaizdas taps vienu projekto kampanijos plakatų, pateksiančių į žiniasklaidos kanalus internete bei spausdintuose leidiniuose daugelyje Europos sąjungos šalių. Tai projekto dalyviams padės tapti dar labiau pastebimais tarptautinėje rinkoje ir paskatins kitas kompanijas diegti inovacijas bei ieškoti verslo partnerių užsienyje,pasinaudojant ES programomis.

    „EU Open for business“kampanija orientuota į mažas ir vidutines įmones, skirta informuoti pažangius ir didelį potencialą turinčius verslininkus apie esamas verslo plėtros galimybes už savo šalies ribų.Projekto tikslas – suteikti praktinės informacijos, parodyti pridėtinę ES siūlomų priemonių vertę verslo bei darbo rinkos augimui, atkreipti potencialių partnerių ar investuotojų dėmesį į pažangias kompanijas ir padidinti susidomėjimą jomis, pasitelkiant realius žmones ir verslo pavyzdžius.

    Kampanija vykdoma Slovėnijoje, Lietuvoje, Estijoje, Čekijoje bei Bulgarijoje.

    PARAŠYKITE KOMENTARĄ

    Prašome parašykite savo komentarą
    Prašome parašykite savo vardą

    SAVAITĖS SKAITOMIAUSI

    spot_img

    SAVAITĖS CITATA

    Frydrichas Nyčė

     „Kuo aukščiau skrendame, tuo mažesni atrodome tiems, kurie nemoka skristi." Laimos Grigaitytės nuotrauka.

    RENGINIAI

    spot_img
    spot_img
    spot_img