Pagrindinis > Kitos temos > Kodėl vieni papildai žmogų yra naudingi, o kiti – ne?

Kodėl vieni papildai žmogų yra naudingi, o kiti – ne?

Norint turėti sveiką kūną, šiai dienai galima rinktis iš plataus papildų sąrašo. Faktas, kad dauguma naudingųjų medžiagų turėtume gauti iš maisto, kurį vartojame, tačiau bėgant metams ir prastėjant maisto kokybei, tenka pasinaudoti papildų teikiamomis medžiagomis. Nors ir teigiama, jog visi papildai atneša vienokią ar kitokią naudą, tačiau yra tokių papildų, kurie gali ir nesuveikti tam tikriems žmonėms. Kodėl gi?

Maisto papildų sudėtis

Renkantis maisto papildus, labai svarbu, kad prieš juos įsigyjant atkreiptumėte dėmesį į jų sudėtį. Būtent tai yra pabrėžiama tiems, kurie yra linkę pasikliauti kitų nuomone, kurie yra pavartoję tam tikrų maisto papildų ir užpatentavę, kad jie itin gerai atlieka savo darbą. Kiekvienas maisto papildas yra skirtingas, o tai reiškia, kad vis kitaip jis veikia skirtingo žmogaus organizmą. Mineralai ir vitaminai turi labai daug skirtingų cheminių formų, o tai reiškia, jog jos turi įvairių cheminių formų. Vienos iš tokių formų yra natūralios, todėl lengvai įsisavina į žmogaus ląsteles, o kitos yra sintetinės, todėl žmogaus organizmas sunkiai jas gali įsisavinti. Taip pat vieni papildai gali būti tablečių, kapsulių ir skysčio ar gelio pavidalu. Logiška, kad organizmas geriausia įsisavina skystą papildų formą. Platų skystųjų papildų asortimentą galite rasti Ohhira, todėl aktyviai siūlome čia užsukti!

Veikliosios medžiagos maisto papilduose

Renkantis maisto papildus svarbu atkreipti dėmesį į jų veikliųjų medžiagų kiekius. Visada reikėtų palyginti kokios yra papildų veikliųjų medžiagų referencinė maistinė vertė arba kiek sudedamųjų dalių kiekio yra nurodyta sudėtyje. Atkreipkite dėmesį, kad veikliųjų medžiagų kiekiai yra tolygūs papildo kainai, o tai reiškia, kad kuo yra brangesnis produktas, tuo jis žymiai efektyvesnis.

Maisto papildų santykis

Jokia reikalinga medžiaga negali veikti izoliuotai, todėl kartu būtina vartoti natūralius mikro/makro mineralus ir multivitaminus, omega rūgštis, antioksidantus. Tarkime, magnis konkuruoja su kalciu, todėl renkantis magnio papildus juo siūloma vartoti kartu su kalciu. Idealiausias magnio ir kalcio santykis yra 2:3, o norint, kad organizmas dar geriau pasisavintų kalcio, tuomet papildomai reikėtų vartoti vitaminą D. Šis vitaminas skatina kalcio efektyvią apykaitą organizme. Taip pat cinkas yra mangano, geležies ir vario antagonistas, o tai reiškia, kad norint vartoti cinko papildus, svarbu užtikrinti ir kitų mineralų vartojimą. Su cinku puikiai kartu veikia vitaminas A, o vitaminai C ir E padeda išsaugoti paties vitamino A reikiamą kiekį organizme. 

Ruošiantis įsigyti maisto papildus, pirmiausiai reikėtų pasitarti su specialistu, kaip juos derinti, kad būtų pasiekta pati didžiausia nauda. Kryptingai naudojant maisto papildus galima pasiekti norimų rezultatų išties per trumpą laiką. Aišku, jie geriausiai įsisavinami ir tada, kai turite subalansuotą mitybą ir užsiimate fizine veikla.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Taip pat skaitykite