Pagrindinis > Kitos temos > Verslo internete pradžia – kaip didinti savo prekės ženklo žinomumą online?

Verslo internete pradžia – kaip didinti savo prekės ženklo žinomumą online?

Startuoti verslo pasaulyje dažniausiai yra pats sunkiausias dalykas. Galvodami apie tai, kaip pradėti verslą, turite pamąstyti ne tik apie teisinius dalykus ir pinigus, kuriuos norite uždirbti, tačiau apie tai, kaip žinia apie jūsų prekės ženklą pasieks potencialius klientus. Jūs turite galvoti apie prekės ženklo žinomumo didinimą, kitaip sakant – rinkodarą ir reklamą. Ji atsiperka tiek iš karto, tiek ilguoju laikotarpiu. Tačiau kaip tai daryti efektyviai? Apžvelkime!

Susipažinkite su sklaidos kanalais ir pasirinkite svarbiausius/geriausius

Vos tik startavus su verslu, iš karto susiduriate su problema. Niekas apie jus nežino ir atsitiktinai tikrai nesužinos. Jūsų darbas – pasirodyti žmonėms ir pasistengti rodytis ten, kur yra didžiausia tikimybė, kad jus pamatys potencialūs pirkėjai, klientai. Tam skirti sklaidos kanalai. Šiame straipsnyje apžvelgsime sklaidos kanalus skaitmeninėje erdvėje.

Kiekvienas sklaidos kanalas turi savo privalumus ir trūkumus.

Mokama reklama socialiniuose tinkluose

Tai mokamos reklamos Facebook, Instagram, YouTube ar TikTok bei kitose platformose. Jos daugiausiai leidžia pasiekti 16-35m. amžiaus naudotojus. Reklama efektyviai tinka daugumai sričių, tačiau yra daug apribojimų, ką galima ir ko negalima reklamuoti, yra daugybė techninių niuansų, kuriuos valdyti optimizuojant reklamas – iššūkis. Be to, tam tikrų socialinių tinklų reklamos įkainiai nuolat kyla ir darosi brangūs.

Google Ads

Bene kiekvieno verslo, veikiančio internete, mėgstamas pasirinkimas. Mokami, iškelti Google paieškų rezultatai duoda nemažą grąžą ir pritraukia suinteresuotus klientus, supažindina su jūsų prekės ženklu. Google Ads gali būti ir labai brangus sklaidos būdas, jeigu yra didelė konkurencija.

Lokalizuotas SEO

Sparčiai populiarėjant šiai optimizavimo paieškų varikliams sričiai (kadangi vis daugiau žmonių informacijos ieško per Google Maps ir panašius įrankius), lokalizuotas SEO leidžia pritraukti vietinius, arti būnančius ar gyvenančius klientus.

Lokalizuotas SEO nėra naudingas, jeigu neturite fizinės lokacijos, biuro.

Svetainės SEO

Tai – vidinis SEO, kuris kelia organinių apsilankymų skaičių jūsų svetainėje. Nors vidinis SEO yra efektyvus, tai neturėtų būti baigtinis jūsų tikslas. Gera svetainės optimizacija turėtų būti suderinama su išorine, nes kitaip teks graužtis nagus dėl neišnaudoto potencialo.

Email marketing

Lėtas, bet užtikrintas būdas pritraukti naujų ir privilioti grįžtančius klientus. Naujienlaiškiai ir ypatingi pasiūlymai, siunčiami laiškais, siūlo stabilią grąžą.

Pranešimai spaudai, straipsniai

Šie sprendimai didina jūsų prekės ženklo žinomumą ir gerina reitingus paieškos sistemose bei plečia auditorijas. Visgi, šiam procesui reikia nemažai planavimo ir laiko, kad pavyktų sukurti kokybišką turinį.

Reklamos atstovai (nuomonės formuotojai, įžymybės, personažai ir kt.)

Brangu, bet efektyvu ilgam, tęstiniam procesui. Įžymus žmogus ar socialiniuose tinkluose populiarūs nuomonės formuotojai gali populiarinti jūsų prekės ženklą su labai dideliu grįžtamuoju ryšiu iš klientų.

Kokių klaidų reikėtų išvengti bandant populiarinti savo verslą internete?

Nors sakoma, kad svarbiausia – mokytis iš klaidų, geriausia yra jų, tiesiog nedaryti. Nors kiekvieną strategiją ir planą reikia koreguoti ir pritaikyti prie savo verslo poreikių ir tikslų, tačiau galima rasti bent jau konkrečius patarimus, ko nedaryti. Štai dalykai, kurių reikia vengti, jeigu norite didinti savo prekės ženklo žinomumą internete:

–      Pamirštama apie optimizaciją mobiliems įrenginiams – nebent veikiate B2B sektoriuje, didesnioji dalis srauto į jūsų puslapius tikriausiai ateis per išmaniuosius telefonus. Maždaug 50% klientų nepirktų iš e-parduotuvės, kurios puslapis prastai veikia mobiliajame telefone.

–      Per mažai ypatingų pasiūlymų – nuolaidos, išpardavimai, pasiūlymų personalizavimas – raktas į didesnį klientų susidomėjimą ir didesnę sugrįžimo tikimybę.

–      Per mažas pėdsakas socialinėje medijoje – net, jeigu tai nėra pagrindinis jūsų pardavimų šaltinis, atnaujinkite savo statusus kartą į 1-2 savaites, būkite pasiekiami ir stenkitės aktyviai pritraukti potencialių klientų dėmesį, net, jeigu ir tai nėra pats pelningiausias veiksmas šiuo metu. Kažkada ateityje galbūt tokiu taps.

–      Pernelyg plati auditorija – turite kuo labiau konkretizuoti auditorijas, kurioms rodote reklamas, kuriuos raktažodžius renkatės reklamai, kaip ją vizualizuojate. Geriau pradėti nuo labai konkrečios auditorijos ir tuomet plėstis negu ją nuolat siaurinti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Taip pat skaitykite